'Never drink and drive', maar Johnnie Walker breidt sponsorbelangen in F1 verder uit

Redactie
| 0 reacties
'Never drink and drive', maar Johnnie Walker breidt sponsorbelangen in F1 verder uit

Vanaf volgend seizoen zal Johnnie Walker op de wagens van McLaren én op die van Force India terug te vinden zijn. De Schotse whiskeyproducent vergroot zo zijn sponsoraandeel in de F1-wereld.

Johnnie Walker maakt deel uit van Diageo, dat momenteel al met het merk Smirnoff in de F1 als sponsor aanwezig is. Vanaf 2017 zullen de logo’s van Smirnoff echter vervangen worden door Johnnie Walker, aldus Autosport. Diageo had met het merk Johnnie Walker al een tienjarige sponsorovereenkomst met McLaren. Die overeenkomst werd begin 2016 verlengd, waarna de nieuwe overeenkomst met McLaren in 2017 afloopt.

Komend seizoen zullen de logo’s van Johnnie Walker dus zowel op de wagens van Force India als die van McLaren terug te vinden zijn. Uiteraard zal Johnnie Walker nog steeds ijveren om niet te drinken en te rijden. Dat doet het al geruime tijd onder de slogan 'Never drink and drive'.

Corrigeer
Fout gevonden in bovenstaand artikel? Meld het hier!

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws per mail.

Meer nieuws

Meer nieuws